klientų aptarnnavimas

Kaip motyvuoti save savo darbe? Atviras seminaras 2014 vasario 27 d. Vilniuje

Kaip motyvuoti save savo darbe? Atviras seminaras 2014 vasario 27 d. Vilniuje

„KAIP MOTYVUOTI SAVE SAVO DARBE“ – seminaras norintiems susidėlioti taškus ant „i“, pamatyti šviesą tunelio gale ir – pastiprinti save. Skirta: mokymai skirti įmonių vadovams ir įvairių sričių darbuotojams, kurie dažnai susiduria su išorinės ir vidinės motyvacijos iššūkiais. Nauda organizacijai ir individualiam asmeniui: 1) šie mokymai padės išanalizuoti ir įsivardinti asmeninius…

Ką daryti su klientais?

Ką daryti su klientais?

LiMA – Lietuvos Marketingo Asociacija savo nariams kauniečiams pirmąjį šiais metais 2014 01 30 vakarinį seminarą Matas (www.nfq.lt) suorganizavo (visada) aktualia tema “Ką daryti su klientais?“ Kaip juos suprasti ir geriausiai atsakyti? Kaip elgtis su “nepatogiais” – t.y. piktais, šnekiais, hiperreikliais, prieštaraujančiais, nežinančiais ko nori ar atvirkščiai – visažiniais klientais? Kada klientas (ne)teisus? Kaip…