klientai

Naudinga: adaptacijos prie krizės klausimai SAU

2020 m. Lietuvos verslo forumas – geriausias karantino renginys! Įžvalgos: 1. Faktai / priminimai: krizė yra, po karantino tikėtinas paūmėjimas, o po krizės – tradicinis ekonominis augimas. 2. „New Normal“: reikalingas naujas scenarijus, nes gyvenimas ėmė ir pakito. Nauji vartotojai=nauji poreikiai=nauji lūkesčiai. 3. Reikia: stiprinti ryšius+prisitaikyti+evoliucionuoti. Kadangi turinį dažnai priimu…

Ką daryti su klientais?

Ką daryti su klientais?

LiMA – Lietuvos Marketingo Asociacija savo nariams kauniečiams pirmąjį šiais metais 2014 01 30 vakarinį seminarą Matas (www.nfq.lt) suorganizavo (visada) aktualia tema “Ką daryti su klientais?“ Kaip juos suprasti ir geriausiai atsakyti? Kaip elgtis su “nepatogiais” – t.y. piktais, šnekiais, hiperreikliais, prieštaraujančiais, nežinančiais ko nori ar atvirkščiai – visažiniais klientais? Kada klientas (ne)teisus? Kaip…