📌 Kam asmeninis brandingas vadovui (ypač – introvertui)?

📌 Kam asmeninis brandingas vadovui (ypač – introvertui)?

Testas – susigooglinkite save internete – ir kaip Jums JÅ«sų įvizdis? T. y. ką atspindi ir kokią reputaciją kuria?

 

IeÅ¡kant atsakymo sau, tuo pačiu trumpai susisteminau ir – dalinuosi. Tikiuosi, kad padės Jums – t. y. tiems, kurie purtotės net nuo minties, kad reikia facebookintis, linkedinintis, intagramintis ar pan. ir visiÅ¡kai nenorite gilintis, bet suprantate, kad niekur nedingsite.

1. Kam. Pirmiausia – EVOLIUCIJAI. New Normal situacijoje turime kisti, taip kad laikas susitaikyti ir Å¡lifuoti naują įgÅ«dį:
a) reputacijai įtvirtinti/ kurti;
b) žinomumui didinti – Klientams, partneriams, kolegoms, esamiems/ bÅ«simiems darbuotojai (dalyvauti kasdienoje ir jiems pritraukti);
c) dalyboms – tikrai turite, ką kiti galėtų iÅ¡ JÅ«sų pasimokyti.

2. Svarbu. Tiksliai apsibrėžti KAM. T.y. koks JÅ«sų TIKSLAS? Ką jÅ«s su savo komunikacija norite pasiekti? Ir klausti savęs kaskart dalinantis. (Nežinot? Ateikite – gryninsime tuos jÅ«sų tikslus. Arba perskaitykite knygą, pvz. Michael E. Gerber knygą „Verslo mitas“. Arba klauskite profesionalų – marketingistų, PRščikų, kt., koks turėtų bÅ«ti tas jÅ«sų tikslas, bet jei nežinote, bėda, ateikite geriau ir greit – vis tiek reikės iÅ¡siaiÅ¡kinti, kol taps savastimi, jei iÅ¡ tiesų norite kokybės.)

Dar, sakoma, kad jei apie įmonę/ organizaciją komunikuoja pats vadovas, ypač ženkliai padidėja pasitikėjimas ja. Norite gyvo pavyzdžio? Praėjusios savaitės – kolegė, mėgstanti tik garsiausių užsienio firmų kremus pasakojo, kad besekdama LinkedIn vienos iÅ¡ lietuviÅ¡kos kosmetikos firmos vadovės komunikaciją suprato, kad jos vonioje tarsi nejučia atsirado jų produkcija. Å tai.

3. Dažnumas. Nusistatykite, kiek galite/ norite skirti laiko. Mažų mažiausiai 1 k. per 2 sav. Disciplinuokitės! Jei sunku – skirkite laiko ir susiplanuokite temas/ turinį, kad, suskambėjus priminimui bereiktų copy/paste.

4. Ką komunikuoti. Ä®gÅ«džiui lavinti rekomenduojama startuoti nuo dokumentavimo kas esu, kuo gyvenu, kur dalyvauju, su kuo dalyvauju, kokie projektai. Patogu mokytis iÅ¡ konkurentų arba savo favoritų – sekite juos! Ir darykite geriau. O kartu – ir autentiÅ¡kai.

5. ŽmogiÅ¡koji pusė. Leiskite pažinti Jus kaip žmogų – taip trauksite asmenų, kuriems JÅ«sų ir darbai ir persona imponuoja, ratą. AR rodyti žmogiÅ¡kąją pusę? Klauskite savęs darkart – koks JÅ«sų tikslas.

6. Reiks: žinoti, ko nori ir nuosekliai lavinti bei disciplinuoti įgūdį dalintis.

7. Kur: pradėkite nuo LinkedIn, Facebook, Instagram ir stebėkite: a) kas tinkamiausia Jums, b) kur Jūsų klientai, partneriai, esami/ būsimi darbuotojai ir pan.

Norite/ galite daugiau? Komentavimas ir dalyvavimas diskusijose mediose iš ekspertinės pusės t. p. gali prisidėti prie žinomumo. Trumpi video ypač pritrauks jaunąją kartą.

Sėkmės! ✔️

P. S. Visai visai nežinote kaip ir ką rašyti? Pradėkite nuo Laisvojo srauto rašymo. Klientai sako, kad dažnam padeda generuoti mintis ir gimsta puikių idėjų. Instrukciją rasite kursoriumi paspaudę čia ▶️ Free Flow Writing.

P. S. po P. S. Taip, su malonumu dalinuosi įžvalgomis. Ne, nežinau ar padės. Taip, prieš komunikuodama bent poros jų atsiklausiu, ar tai būtų jiems vertinga. Taip, dirbau reklamos ir marketingo srityje 3 metus. Ne, nelaikau savęs marketingo specialiste. Taip, kaip koučerė ir patirtinių mokymų trenerė TIKIU, kad rašymas media yra puikus būdas reflektuoti ir įsisąmoninti savo / organizacijos pasiekimus/ gyvenimą. Ir lavinti rašymo įgūdį.

P. S. po P. S. po P. S. Specialiai intovertams – Nr. 1  – paskaitykite apie paveikslėlyje esančio genijų – jo, kolegų arba jo pirmosios dukros akimis. Jam taip pat buvo sunku komunikuoti. O teko. Mokėsi. ir sekėsi – uždegančiai.  Nr. 2. Susan Cain knyga „Tyla: introvertų galia pasaulyje, kuris nesiliauja kalbėjęs“ itin gali padėti suprasti JÅ«sų stiprybes.