Mokymai

Mokymus įmonės planuojasi, kai nori gauti naujų žinių /įgūdžių/ daugiau sąmoningumo. Lygiagrečiai mokymai veikia kaip motyvacinė ir komandos sutelktumo ir komunikacijos gerinimo priemonė, nes bendros interaktyvios veiklos metu darbuotojai geriau susipažįsta su kitais nariais.

Apie:

Interaktyvūs, praktiniai mokymai. 20% teorijos ir 80% praktikos. Vidiniai, atvirieji, asmeniniai.

Temos

Specializuojuosi efektyvaus bendravimo ir bendradarbiavimo srityje. T. y. kai reikia peržiūrėti, atnaujinti, stiprinti komunikacijos žinias, įgūdžius ir, svarbiausia, vidinę parengtį santykiuose su išoriniais ir vidiniais klientais bei – įmonės, organizacijos viduje. “Treniruoju” (žinios+gebėjimai+vidinė parengtis) dirbti drauge su kitais. Dažniausiai užklausų sulaukiančios temos su subtemomis:

  • komandinis darbas;
  • komunikacija;
  • pardavimų skatinimas ir klientų aptarnavimas;
  • streso, konfliktų ir kitų sudėtingų situacijų valdymas;
  • verslo etiketas;
  • efektyvus vadovavimas;
  • laiko planavimas ir valdymas.

Subtemos:

  • Komandinis darbas
    Kuo skiriasi „grupė“ ir „komanda“? Kaip geriau pažinti save bei kitus ir kuo efektyviau susikalbėti? Kaip kurti palankų psichologinį mikroklimatą?

Komandos sutelktumas. Bendradarbiavimas komandoje. Komandos formavimas ir efektyvi tarpusavio komunikacija. Būti (su) komanda: komunikacija, atsakomybė, tikslai ir sprendimai.

  • Komunikacija*
    “Jūs niekada neturėsite antro šanso palikti pirmą gerą įspūdį”: kaip bendrauti, susikalbėti ir sėkmingai bendradarbiauti su vidiniais ir išoriniais klientais?

Efektyvi komunikacija organizacijoje ir bendravimo įgūdžių lavinimas. Komunikacija su klientais ir organizacijos viduje. Komunikacija ir pardavimai – kaip tapti geriausia savo paties versija? Įmonės, kaip patrauklaus darbdavio, įvaizdžio mokymai. Verslo etiketas 3 in 1: profesionalus bendravimas telefonu, el.laiškais ir susitikimo metu (dėmesio – šiuo metu organizuojame ir atviruosius).

  • Pardavimų skatinimas ir klientų aptarnavimas
    Pasirūpink Klientu! Kad jis ateitų pas mus, išeitų laimingas ir sugrįžtų. Vėl.

Profesionalaus klientų aptarnavimo kultūros ugdymas organizacijoje. Efektyvios komunikacijos ir bendradarbiavimo su klientais įgūdžių tobulinimas. Į sprendimus orientuotas bendradarbiavimas su komanda aptarnaujant klientus. Sudėtingų situacijų valdymas ir prevencija. Į pardavimų skatinimą orientuotas klientų aptarnavimas. Pardavėjų gebėjimo didinti pardavimus ugdymas. Kaip tinkamai bendrauti su klientais: nuo mūsų požiūrio iki jų lojalumo.

  • Streso, konfliktų ir kitų sudėtingų situacijų valdymas*
    Kaip sudėtingas situacijas paversti galimybėmis?

Profesionalus ir pozityvus sudėtingų situacijų valdymas per grįžtamąjį ryšį. Bendravimas su klientais konfliktinėse situacijose. Streso, konfliktų ir sudėtingų situacijų valdymas, sprendimas, prevencija. Konfliktai su komanda – sprendimas, valdymas ir prevencija.
*Šiuo metu organizuojame ir atviruosius.

  • Efektyvus vadovavimas
    Aš – vadovas. Kokius iššūkius sutinku ir kaip galiu asmeniškai tapti efektyvesniu?

Organizacinė kultūra ir efektyvus vadovavimas. Vadovų vidinių ir išorinių bendravimo įgūdžių tobulinimas. Darbuotojų motyvavimas. Vidinių konfliktų sprendimas ir gerų santykių kūrimas bei palaikymas. Efektyvi komunikacija vadovui ir komandai – sudėtingų situacijų pažinimas ir valdymas. Sprendimo priėmimo strategija. Efektyvių ir rezultatyvių susirinkimo vedimo kompetencijų ugdymas.

  • Laiko planavimas ir valdymas*
    Kaip kuo efektyviau išnaudoti laiką čia ir dabar, su kuo esu, turiu ir moku?

Efektyvaus darbo laiko planavimo metodai/ planavimo principus/ įrankiai ir jų įgyvendinimas praktikoje. Netinkamo laiko panaudojimo priežastys, jų prevencija.
*Šiuo metu organizuojame ir atviruosius.

_______________________________________________________________________________________________________________
Papildomi praktiniai užsiėmimai: 

Vizijos ir tikslų workshop’as: kurlink eina įmonė, ko norime pasiekti? Nuostatos, tikslai ir žingsniai.

Dovanos: kaip, ką, kada, kodėl dovanoti arba kaip tinkamai išreikšti dėmesį bičiuliams, verslo partneriams?

Masažo workshop’as: kas ir kaip gali pagerinti savijautą ir sumažinti stresą?

_______________________________________________________________________________________________________________

Kaip dirbsime kai pasirinksime mokymus?

Trumpai:

pirmiausia – interviu – t.y. pasikalbėsime, išanalizuosime ir identifikuosime, kokia yra situacija ir ko jums/ organizacijai šiuo metu reikia ir norisi. Kalbėsimės, kol išsiaiškinsime tikslus, aiškius abipusiai.  Po susitikimo, remdamąsi savo kaip mokymų ir koučingo specialistės bei kolegų patirtimi, parinksiu / rekomenduosiu asmeniškai grupei/ individui tinkamiausias mokymosi metodikas ir dirbsime.

Detaliau:

a) kartu su Klientu ir dalyvais nusimatysime tikslus ir lūkesčius. T.y. ko mums reikia. Pvz. ar komandą sustiprinti ar naujų žinių trūksta ar kad pagaliau turimas pradėtų sąmoningai naudoti;

b) sukuriama programa, kur dalis (~20%) bus teorijos, o didžioji (~80%) praktiniai ir interaktyvųs užsiėmimai / užduotys visuje/ lauke (priklausomai nuo temos), kurias dalyviai atlieka; simuliuoja konkrečias / numatomas darbines situacijas ir pan.;

c) ir individualiai ir kartu grupėje analizuosime / diskutuosime, kad išgrynintume objektyviausiaus atsakymus, suprastume, koks mūsų elgesys/padeda trukdo pasiekti tikslų ir

d) pakartotinai treniruosime norimą elgesį bei nusimatysime tolimesnius veiklos žingsnius – tiek mokymų programoje tiek darbe.

Metodikos: 

pagrindinės – patirtinio ugdymo metodika (Experiential Education) ir koučingas. Taip pat solo/grupinė refleksijos, konkrečių atvejų analizė, atviros erdvės technika, simuliacijos, konsultacijos ir kt.