Blog’as. Pradžia.

Blog’as. Pradžia.

Mintyse blog’ą rašiau jau seniai. Klavišus po pirštų realybe pasitiesiau tik šiandien.

Deklaruoju, kad geriausi Mokytojai – Klientai. Būtent. Net ir renkantis tikslinę grupę (kaip rekomenduoja verslo strategai) verta savęs paklausti: o ko aš galiu pati/ pats iš jų išmokti?

Arba, anot psichoterapijos pradininko Lietuvoje gerbiamo Aleksandro Aleksejčiko, santykis tarp žmogaus ir žmogaus turi/ gali būti gydantis. Arba atvirkščiai. Svarbiausia – dalintis. Kalbėtis.

Tad pradžia apie tai – ISTORIJOS. Klientų istorijos. Be vardų/ pavardžių. Kas atpažinsite save ar kažką pažįstamo savo gyvenime – duokite žinią. Gyvai, skambučiu, el.laišku, mintimis —

Nr. 1. „- Ką mTogethernesses darom kitaip? – paklausiau savo generalinio direktoriaus. – Ką mes darom, kad visa didelė komanda kažkaip susitariam tarpusavyje?“ Tas pakraipė galvą, eilinįkart nusišypsojo ir nieko neatsakė. Tada pati pagalvojau, kad būtent mūsų vadovas užduoda tokį toną. Toną TARTIS. Kol susitarsi. Kalbėtis. Bendrauti. Padėti. Rasti išeitį. Ne palikti klientą pardavus jam, o pasirūpinti. Iki galo. Palaikyti ryšius. Jis ir pats yra pasakęs, kad nesuprantąs, kodėl Lietuvoj mes šitaip konkuruojam. Juk dažnai tereikia atsisėsti, išsiaiškinti – ir – susitarti. Todėl ir yra mūsų įmonėj – na, kažkaip gerai. Ir viskas išsisprendžia.“ — vienos mylimos Klientės istorija prie kavos. Klausaisi ir galvoji – kaip gerai, kad taip būna/ yra. Pagarba tiems mūsų Klientams, iš kurių patys galim mokytis.